POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY I ZWROCIE TOWARU
Zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Regulaminem sklepu internetowego BLEYO.PL, każdy Klient będący Konsumentem (tj. osobą fizyczną dokonującą zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową), ma prawo odstąpić od zawartej na odległość umowy sprzedaży bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia:
- otrzymania towaru – w przypadku pojedynczego zakupu,
- otrzymania ostatniego towaru – w przypadku zamówienia kilku produktów.
Jak skorzystać z prawa odstąpienia od umowy?
1. Zgłoś chęć odstąpienia
Powiadom nas o swojej decyzji w dowolnej formie, np.:
- e-mail: kontakt@bleyo.pl
- telefonicznie: +48 513 957 306
- pocztą na adres:
BLEYO sp. z o.o.
ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa
Możesz skorzystać z gotowego formularza odstąpienia dostępnego w naszym sklepie.
2. Odeślij produkt
W ciągu 14 dni od zgłoszenia odeślij zwracany towar na powyższy adres. Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter, cechy i funkcjonowanie rzeczy.
Zalecamy staranne zapakowanie produktu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz z akcesoriami i dokumentacją, jeśli były dostarczone.
3. Zwrot środków
Zwrot płatności (w tym kosztów najtańszej dostępnej dostawy) następuje nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem do chwili otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
Ważne informacje
Koszty zwrotu produktu
Koszt odesłania produktu do sklepu ponosi sklep– zgodnie z Regulaminem sklepu.
Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Wyjątki od prawa odstąpienia
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w szczególności gdy:
- przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wykonana według specyfikacji Klienta,
- rzecz szybko się psuje lub ma krótki termin przydatności do użycia,
- produkt został dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, a po jego otwarciu nie można go zwrócić z uwagi na ochronę zdrowia lub higienę.
Szczegółowa procedura zwrotu
Wszystkie szczegóły dotyczące procedury zwrotów znajdziesz w Regulaminie oraz w sekcji Dostawa, zwroty i reklamacje.
Dane osobowe
Dane osobowe podane w procesie zwrotu przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności oraz Klauzulą RODO – wyłącznie w celu obsługi zwrotu i realizacji obowiązków prawnych.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:
- E-mail: kontakt@bleyo.pl
- Telefon: +48 513 957 306